Facturatie medewerker, Rotterdam

Heb jij hart voor logistiek?

Ben jij een administratieve professional met oog voor detail? Wij zoeken een specialist die verantwoordelijk is voor correcte verwerking van de facturatie inzake onze transport- en logistieke diensten.

Wat ga je doen?

  • Coördineren en uitvoeren van (financiële) administratieve werkzaamheden,
    waaronder het opstellen, controleren en versturen van facturen aan klanten op
    basis van geleverde diensten;
  • Zorgdragen voor tijdige en foutloze verwerking van klantgegevens, klantinformatie,
    contracten en facturabele gegevens in het TMS (Transport Management Systeem);
  • Controleren van de facturatiegegevens, zoals ritinformatie en tarieven;
  • Aanspreekpunt voor klanten m.b.t. facturen, betalingen en disputen en
    verantwoordelijk voor de afhandeling daarvan;
  • Kwaliteit van de administratieve dienstverlening waarborgen en verbeteren;
  • Nauw contact met planning en klantenservice om volledige informatie te verkrijgen
    voor de facturatie;
  • Ondersteunen van het financiële team bij het genereren van rapportages over
    bijvoorbeeld klantbetalingen en omzet;
  • Adequaat identificeren van trends/afwijkingen tijdens het facturatieproces en
    voorstellen doen ter verbetering.

 

Wie ben jij?

  • Je hebt een MBO werk- en denkniveau, bij voorkeur in een administratieve,
    financiële of logistieke richting;
  • Minimaal 1 jaar recente werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Je werkt nauwkeurig en hebt oog voor detail;
  • Je hebt uitstekende kennis van Excel, Word en Outlook. Ervaring met een TMS-
    systeem is een plus;
  • Je kunt goed prioriteiten stellen en hebt een proactieve werkhouding;
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als
    schriftelijk;
  • Beschikbaar voor minimaal 32 uur per week.

Wat bieden wij jou?

  • Een dynamische werkomgeving in de wereld van transport en logistiek;
  • Een functie met ruimte voor eigen initiatief;
  • Een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Een informele en collegiale werkomgeving waarin je jezelf kunt ontwikkelen;
  • Werkdagen: maandag t/m vrijdag;
  • Pensioenopbouw conform pensioenfonds vervoer;
  • Een arbeidscontract voor een jaar met uitzicht op een vaste baan;
  • Minimaal 24 vakantiedagen en 3,5 ATV dagen per jaar op fulltime basis;
  • Fietsplan;
  • Altijd op tijd je salaris;
  • Opleidingsmogelijkheden;
  • Dagelijks verzorgde lunch;
  • Reiskostenvergoeding (conform cao).

    Direct solliciteren:

    Vul a.u.b. alle velden correct en volledig in.

    Upload hier jouw recente c.v.


    Upload hier jouw motivatie


    Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

    Wie zijn wij?

    Sluyter Logistics is een vooruitstrevende logistieke dienstverlener, toegespitst op automatisering en de belangen van haar medewerkers. Alle activiteiten worden vanuit zes vestigingen verzorgd door circa 375 medewerkers. Dagelijks heeft Sluyter Logistics ruim 300 eenheden op de weg. Onze logistieke centra zijn gelegen in Rotterdam, Assen, Tilburg, Deventer en Schiphol, en ons hoofdkantoor is gevestigd in Moerdijk. Onze speerpunten zijn flexibiliteit, kwaliteit en service. Met als motto: ‘Altijd in Beweging’.

    Ben je enthousiast geworden van deze uitdagende functie binnen Sluyter Logistics ? Stuur jouw motivatie en CV naar personeelszaken@sluyter-logistics.nl en wie weet ben jij binnenkort onze nieuwe collega!

    Werken bij Sluyter Logistics

    Lijkt dit je wat? Solliciteer en kom met ons in beweging.

    Solliciteer direct
    Maak kennis met onze HR Manager:

    Denise

    Bij Sluyter Logistics zijn we voortdurend op zoek naar talent en benieuwd naar je verhaal. Al onze medewerkers beschikken dankzij een permanent educatieprogramma over de juiste opleidingen, certificaten en competenties en zijn daardoor hoog gekwalificeerd, zeer betrokken en een visitekaartje voor ons en onze klanten.

    Deel deze vacature