HR Business Partner, Schiphol

Heb jij hart voor logistiek?

Bij Sluyter Logistics kennen wij een informele werksfeer en zijn er tal van mogelijkheden tot professionele ontwikkeling. Wij hechten veel waarde aan vertrouwen en eigen verantwoordelijkheid. Wij leveren kwaliteit en dat doen wij met elkaar. Samen zijn wij Altijd in beweging! Werken bij Sluyter Logistics is hart hebben voor logistiek.

Jij houdt de HR-motor draaiende

In een sector die 24/7 in beweging is, zorg jij voor stabiliteit, structuur en overzicht. Als HR Business Partner ben jij de spil van onze HR-organisatie. Je werkt nauwkeurig, houdt van aanpakken en bent een betrouwbaar aanspreekpunt voor je collega’s op kantoor, in het magazijn én op de weg.

Wat ga je doen?

Als HR Business Partner ondersteun je bij alle HR-zaken, van werving, selectie tot verzuimbeleid. Je schakelt dagelijks met collega’s uit verschillende lagen van de organisatie en rapporteert aan de HR Manager. Een veelzijdige functie; geen dag is hetzelfde. Jij zorgt dat alles netjes geregeld is. Een greep uit de werkzaamheden:

  • Begeleiden en advisering van managers bij personeelsvraagstukken zoals functioneren, ziekteverzuim, ontwikkeling en conflicten;
  • Ondersteunen bij opstellen van vacatureteksten, sollicitatiegesprekken, afhandelen van sollicitaties en onboarding;
  • Verwerken van personeelsmutaties (instroom, doorstroom, uitstroom);
  • Toepassen van HR-beleid op afdelingsniveau;
  • Ondersteunen bij HR-projecten zoals opleidingen, jubilea of verbetertrajecten;
  • Opstellen van contracten en beheren van personeelsdossiers;
  • Signaleren van knelpunten en meedenken over betere (HR)processen.

Voor welke locatie ga jij aan de slag?

Je start in Amsterdam (Schiphol) bij Independent World Services (IWS). Wanneer de HR-processen voor IWS op rolletjes lopen bereid jouw werkgebied zich uit naar andere Sluyter Logistics locaties, waaronder onze nieuwe locatie in Berkel en Rodenrijs. Vanzelfsprekend hoort bij de overkoepelende functie een functionele auto van de zaak.

Wat breng jij mee?

  • HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur een afgeronde HRM-opleiding;
  • Kennis van relevante wet- en regelgeving (o.a. arbeidstijdenwet, cao Beroepsgoederenvervoer is een pré)
  • Je werkt nauwkeurig en houdt van regelen;
  • Je schakelt makkelijk met verschillende mensen – van chauffeurs tot planner;
  • HR zaken worden overkoepelend vanuit een andere locatie uitgevoerd. Je bent zelfstandig genoeg om in eerste instantie op locatie Amsterdam je HR taken uit te voeren. Uiteraard met voldoende begeleiding fysiek en online.
  • Flexibel in je inzet en op termijn bereid overkoepelende taken op te pakken.

Wat bieden wij?

  • Afwisselende functie met ruimte voor eigen initiatief;
  • Jaarcontract met uitzicht op een langdurige samenwerking;
  • 8% vakantiegeld, 24 vakantiedagen + 3,5 ATV (op fulltime basis), mogelijkheid tot bijkopen;
  • Laptop en telefoon van de zaak;
  • Goede pensioenregeling bij Zwitserleven;
  • Fietsplan;
  • Informele werksfeer met korte lijnen en betrokken collega’s;
  • Het overleggen van een VOG maakt onderdeel uit van de sollicitatieprocedure. Wij vergoeden de kosten die je maakt voor de aanvraag.

    Direct solliciteren:

    Vul a.u.b. alle velden correct en volledig in.

    Upload hier jouw recente c.v.


    Upload hier jouw motivatie


    Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

    Wie zijn wij?

    Wij zijn Independent World Services gevestigd in Rozenburg-Schiphol. Wij zijn een jong en gezond transportbedrijf met een warehouse van 7000 m3 en een modern wagenpark. Wij werken voornamelijk in de luchtvracht en in de distributie van bouwmaterialen.

    Ben je enthousiast geworden van deze functie binnen ons bedrijf? Stuur dan jouw motivatie en CV naar: hr@iws-schiphol.nl en wie weet ben jij binnenkort onze nieuwe collega!

    Deel deze vacature