Werkverband: Parttime
Locatie: Moerdijk
Heb jij hart voor logistiek?
Is facturen verwerken en controleren jouw ding? Vind je het daarnaast leuk om onze administrateur/controller te ondersteunen? Zie jij kansen, neem je initiatief en gedij je goed bij zelfstandig werken? Wij zijn voor onze vestiging in Moerdijk op zoek naar een betrokken, accurate en enthousiaste collega.
Hoe ziet de functie eruit?
Als Financieel Administratief Medewerker ben je verantwoordelijk voor het digitaal verwerken van de inkoopfacturen van al onze vestigingen. In ScanSys (ImageCapture) controleer je de gegevens zoals grootboeknummer, BTW, banknummer en de workflows. Kom je iets tegen wat niet klopt, dan aarzel je niet om dit na te vragen bij je collega’s, zodat je het gelijk kunt oplossen.
Je wisselt het verwerken van inkoopfacturen af met de debiteurenadministratie, bank- en kas boekingen en het oppakken van diverse financieel administratieve werkzaamheden ter ondersteuning van onze administrateur/controller. We verwachten dat je hiermee de kans benut om naast het verwerken van de inkoopfacturen je takenpakket en verantwoordelijkheden uit te breiden.
Naast natuurlijk op de cijfers letten, willen we ook dat je verder kijkt om interne processen zoveel mogelijk te optimaliseren.
Wat vragen wij van jou?
- Je hebt interesse in en ervaring met de digitalisering van financiële processen;
- Je hebt een mindset van willen leren en verbeteren;
- Minimaal twee jaar recente en aantoonbare werkervaring in een soortgelijke financiële functie (bijvoorbeeld financieel administratief medewerker, crediteurenmedewerker);
- Je hebt een MBO (financieel of administratief) werk- en denkniveau, verkregen door jouw afgeronde opleiding of ervaring;
- Ervaring met Microsoft Office en Exact (of een soortgelijk boekhoudpakket);
- Ervaring met Trust-IT/ScanSys (ImageCapture)/Transpas is een pré;
- Dienstverlenende en klantgerichte houding;
- Sterke communicatieve vaardigheden, analytisch denkvermogen en durven aandragen van verbetervoorstellen;
- Je beschikt over een goede beheersing van de Nederlandse taal;
- Je vindt het leuk om regelmatig telefonisch (en mail) contact te hebben met klanten en collega’s van de vestigingen;
- Beschikbaar voor 32 uur per week;
- Het overleggen van een VOG maakt onderdeel uit van de sollicitatieprocedure. Wij vergoeden de kosten die je maakt voor de aanvraag.
Ben je recent afgestudeerd of ga je binnen een paar maanden afstuderen aan een relevante opleiding voor deze functie? Aarzel dan niet en reageer op de vacature, want dan hebben we voor jou misschien ook mogelijkheden.
Wat bieden wij?
- Wij bieden een uitdagende en veelzijdige functie, waarin jij je optimaal kan ontwikkelen;
- Veel ruimte voor eigen initiatief;
- Ruime mogelijkheid tot ontwikkeling door middel van het volgen van relevante opleidingen;
- Een arbeidscontract voor een jaar met uitzicht op een dienstverband voor onbepaalde tijd;
- Salarisindicatie: € 2.622,76 – € 3.783,37 bruto per maand op fulltime basis, afhankelijk van kennis en ervaring;
- 8 % vakantiegeld;
- Doorgroeimogelijkheden (in o.a. salaris);
- Minimaal 24 vakantiedagen en 3,5 ATV dagen per jaar op fulltime basis en de mogelijkheid om extra verlofdagen te kopen;
- Goede pensioenregeling bij Zwitserleven;
- Mogelijkheid tot een dag per week thuiswerken met een laptop van de zaak;
- Gezamenlijke verzorgde lunch met vers fruit;
- Fietsplan;
- Bedrijfsuitjes;
- En last but not least: fijne collega’s in een klein, gedreven team, gekenmerkt door korte lijnen, informele sfeer, openheid en een gezonde dosis humor.
Wie zijn wij?
Sluyter Logistics is een vooruitstrevende logistieke dienstverlener, toegespitst op automatisering en de belangen van haar medewerkers. Alle activiteiten worden vanuit zes vestigingen verzorgd door circa 375 medewerkers. Dagelijks heeft Sluyter Logistics ruim 300 eenheden op de weg. Onze logistieke centra zijn gelegen in Rotterdam, Assen, Tilburg, Deventer en Schiphol, en ons hoofdkantoor is gevestigd in Moerdijk. Onze speerpunten zijn flexibiliteit, kwaliteit en service. Met als motto: ‘Altijd in Beweging’.
Ben je enthousiast geworden van deze uitdagende functie binnen Sluyter Logistics ? Stuur jouw motivatie en CV naar personeelszaken@sluyter-logistics.nl en wie weet ben jij binnenkort onze nieuwe collega!
Werken bij Sluyter Logistics
Lijkt dit je wat? Solliciteer en kom met ons in beweging.