Financieel Administratief Medewerker, Moerdijk

Heb jij hart voor logistiek?

Is facturen verwerken en controleren jouw ding? Vind je het daarnaast leuk om onze administrateur/controller te ondersteunen? Zie jij kansen, neem je initiatief en gedij je goed bij zelfstandig werken? Wij zijn voor onze vestiging in Moerdijk op zoek naar een betrokken, accurate en enthousiaste collega.

Hoe ziet de functie eruit?

Als Financieel Administratief Medewerker ben je verantwoordelijk voor het digitaal verwerken van de inkoopfacturen van al onze vestigingen. In ScanSys (ImageCapture) controleer je de gegevens zoals grootboeknummer, BTW, banknummer en de workflows. Kom je iets tegen wat niet klopt, dan aarzel je niet om dit na te vragen bij je collega’s, zodat je het gelijk kunt oplossen.

Je wisselt het verwerken van inkoopfacturen af met de debiteurenadministratie, bank- en kas boekingen en het oppakken van diverse financieel administratieve werkzaamheden ter ondersteuning van onze administrateur/controller. We verwachten dat je hiermee de kans benut om naast het verwerken van de inkoopfacturen je takenpakket en verantwoordelijkheden uit te breiden.

Naast natuurlijk op de cijfers letten, willen we ook dat je verder kijkt om interne processen zoveel mogelijk te optimaliseren.

Wat vragen wij van jou?

  • Je hebt interesse in en ervaring met de digitalisering van financiële processen;
  • Je hebt een mindset van willen leren en verbeteren;
  • Minimaal twee jaar recente en aantoonbare werkervaring in een soortgelijke financiële functie (bijvoorbeeld financieel administratief medewerker, crediteurenmedewerker);
  • Je hebt een MBO (financieel of administratief) werk- en denkniveau, verkregen door jouw afgeronde opleiding of ervaring;
  • Ervaring met Microsoft Office en Exact (of een soortgelijk boekhoudpakket);
  • Ervaring met Trust-IT/ScanSys (ImageCapture)/Transpas is een pré;
  • Dienstverlenende en klantgerichte houding;
  • Sterke communicatieve vaardigheden, analytisch denkvermogen en durven aandragen van verbetervoorstellen;
  • Je beschikt over een goede beheersing van de Nederlandse taal;
  • Je vindt het leuk om regelmatig telefonisch (en mail) contact te hebben met klanten en collega’s van de vestigingen;
  • Beschikbaar voor 32 uur per week.

Ben je recent afgestudeerd of ga je binnen een paar maanden afstuderen aan een relevante opleiding voor deze functie? Aarzel dan niet en reageer op de vacature, want dan hebben we voor jou misschien ook mogelijkheden.

Wat bieden wij?

  • Wij bieden een uitdagende en veelzijdige functie, waarin jij je optimaal kan ontwikkelen;
  • Veel ruimte voor eigen initiatief;
  • Ruime mogelijkheid tot ontwikkeling door middel van het volgen van relevante opleidingen;
  • Een arbeidscontract voor een jaar met uitzicht op een dienstverband voor onbepaalde tijd;
  • Salarisindicatie: € 2.622,76 – € 3.783,37 bruto per maand op fulltime basis, afhankelijk van kennis en ervaring;
  • 8 % vakantiegeld;
  • Doorgroeimogelijkheden (in o.a. salaris);
  • Minimaal 24 vakantiedagen en 3,5 ATV dagen per jaar op fulltime basis en de mogelijkheid om extra verlofdagen te kopen;
  • Goede pensioenregeling bij Zwitserleven;
  • Mogelijkheid tot een dag per week thuiswerken met een laptop van de zaak;
  • Gezamenlijke verzorgde lunch met vers fruit;
  • Fietsplan;
  • Bedrijfsuitjes;
  • En last but not least: fijne collega’s in een klein, gedreven team, gekenmerkt door korte lijnen, informele sfeer, openheid en een gezonde dosis humor.
Solliciteer direct

Ben je enthousiast geworden door deze vacature? Stuur dan vóór 20 april 2024 jouw motivatiebrief en CV naar personeelszaken@sluyter-logistics.nl.

Heb je vragen over de functie? Stuur dan gerust een mail naar m.van.gils@sluyter-logistics.nl of bel met 088-4650073 en vraag naar Marcel van Gils.

    Direct solliciteren:

    Vul a.u.b. alle velden correct en volledig in.

    Upload hier jouw recente c.v.

    Upload hier jouw motivatie

    Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

    Wie zijn wij?

    Sluyter Logistics is een vooruitstrevende logistieke dienstverlener, toegespitst op automatisering en de belangen van haar medewerkers. Alle activiteiten worden vanuit zes vestigingen verzorgd door circa 375 medewerkers. Dagelijks heeft Sluyter Logistics ruim 300 eenheden op de weg. Onze logistieke centra zijn gelegen in Rotterdam, Assen, Tilburg, Deventer en Schiphol, en ons hoofdkantoor is gevestigd in Moerdijk. Onze speerpunten zijn flexibiliteit, kwaliteit en service. Met als motto: ‘Altijd in Beweging’.

    Ben je enthousiast geworden van deze uitdagende functie binnen Sluyter Logistics ? Stuur jouw motivatie en CV naar personeelszaken@sluyter-logistics.nl en wie weet ben jij binnenkort onze nieuwe collega!

    Werken bij Sluyter Logistics

    Lijkt dit je wat? Solliciteer en kom met ons in beweging.

    Solliciteer direct
    Maak kennis met onze HR Manager:

    Denise

    Bij Sluyter Logistics zijn we voortdurend op zoek naar talent en benieuwd naar je verhaal.
    Al onze medewerkers beschikken dankzij een permanent educatieprogramma
    over de juiste opleidingen, certificaten en competenties en zijn daardoor
    hoog gekwalificeerd, zeer betrokken en een visitekaartje voor ons en onze klanten.

    Deel deze vacature